Sponsor                                                                                                                                                       Nu ik weer terug ben in Nederland, is er eigenlijk niet veel gebeurd wat betreft het sparen. Het ligt even een beetje stil. En om nu dan voor zo’n korte tijd in Nederland aan het werk te gaan, heeft weinig zin. Nu ben ik wel afgelopen dagen bezig geweest om een goede sponsor te vinden die mij eventueel wil sponsoren voor de studie in Australië. Alhoewel er wel resultaat is, heb ik naar mijn mening nog niet de juiste gevonden. Ik heb wat nieuwe sponsors kunnen vinden die mij ook genoeg aanbieden. Daar ben ik uiteraard erg blij mee. Sindskort hoor ik dan nu ook bij de WOO Sports Team!! Hier mag ik dan zeker trots mee zijn. DSC_0321

Verder heb ik nog met een andere sponsor contact, die juist bereid is mij financieel te willen. Datgene waar ik dus echt naar op zoek ben voor Australië! En kan je vertellen dat het ook zeker niet makkelijk is om die te vinden. Maar deze sponsor staat ook nog niet officieel vast en ik ben er nog mee bezig. Of dit 100% door kan gaan, is helaas ook nog niet zeker. Er staat natuurlijk wel wat tegenover als zij mij financieel willen steunen. Het promoten van hun kleding merk, een merk dat totaal onbekend is in Nederland. Toch wil ik mijn best doen om dit volledig rond te krijgen en hopen dat ik met deze sponsor samen kan werken. Om het goed te kunnen promoten is mij gevraagd een promotie video te maken. Uiteraard met hun kleding aan. En eigenlijk heb ik nog helemaal geen idee hoe ik de video met de GoPro ga maken en bovenal wat voor video het gaat worden. Ik ben dan ook erg benieuwd hoe dit zal gaan lopen.

Reisboek                                                                                                                                                     Zoals de vele anderen, is ook WOO Sports mega enthousiast over het boek! Nu door alle positieve reacties, blijf ik hier dan ook mee verdergaan. Natuurlijk in de hoop dat het ooit in de winkels zal komen te liggen. Nu ben ik er nog tot diep in de nacht mee bezig om de verhalen af te schrijven. Al loop ik nu eigenlijk een beetje vast met wat ik over mijn Oostenrijk avontuur zou kunnen gaan schrijven. Het was ook maar een erg korte trip. En gek genoeg heb ik ook nog niet eens een titel voor het boek. De verhalen die ik over mijn reis in Egypte heb geschreven, ben ik erg tevreden mee. En zou ik dit graag met de mensen willen delen. Natuurlijk ben ik dan wel erg nieuwsgierig naar de meningen van de mensen die er zo enthousiast over zijn, hoe zij het vinden. Maar ik wil ook niet meteen die hele verhalen gelijk gaan delen. En zeker niet met iedereen die het kan lezen, al levert dat misschien wel meer promotie op voor het boek.

Nog een maandje, en dan ga ik inmiddels alweer het vierde avontuur aan; Griekenland! Ik kan dan in ieder geval wel weer doorgaan met sparen en tegelijkertijd genieten van de reizen en sport avonturen die daar maak. En niet te vergeten het kitesurfen weer oppakken. Er zullen uit deze avonturen dan ook zeker bijzondere en geweldige verhalen gaan komen!

